Hoe werkt The Gear House?
The Gear House is…
Moet ik reserveren?
Ja, je moet reserveren.
Wat moet ik meenemen als ik de gehuurde spullen op kom halen?
De eerste keer dat je bij ons huurt moeten we een bestand in ons systeem aanmaken. Daarom heb je enige vorm van legitimatie nodig (ID, rijbewijs of paspoort) en (met uitzondering van particulieren) een uitreksel van je KvK. Daarnaast zul je altijd om je legitimatie worden gevraagd bij het ophalen van de apparatuur, dus zorg dat je je altijd kan legitimeren. Bij het huren van high-end apparatuur en grote bestellingen zijn soms meerdere gegevens nodig, ook als je al eerder bij ons hebt gehuurd. Mocht dit het geval zijn, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.
Moet ik een borgsom betalen?
Normaliter zullen wij geen borgsom vragen, maar in bepaalde gevallen zullen wij contact met u opnemen over een borgsom.
Kan ik mijn reservering verlengen?
Zolang de producten niet verhuurd zijn aan iemand anders in de periode, kan uw reservering zeker verlengd worden! Neem contact met ons op door het volgende nummer te bellen: 088 751 4545
Mogen de gehuurde producten mee naar het buitenland?
Dit is zeker mogelijk. Als je van te voren aangeeft dat je je producten mee wilt nemen naar het buitenland, regelen wij een document met alle serienummers voor u.
Hoe werkt het Loyalty Program?
Om terugkerende klanten te belonen maakt TGH gebruik van een loyalty program. Voor iedere 100 euro die een klant besteedt bij TGH ontvangt deze 10 punten. Deze punten zijn vervolgens te zien in het dashboard wanneer er wordt ingelogd bij het persoonlijke account. De gespaarde punten kunnen ingezet worden om gratis artikelen te huren. Wanneer de bestelling wordt doorgegeven dient er in het ‘comment’ vakje aangegeven te worden hoeveel punten er moeten worden ingezet en welk item er gratis gehuurd wordt. Dit wordt vervolgens verwerkt in het dashboard van je persoonlijke account en het geld voor de huur van dit artikel wordt niet in rekening gebracht.